- الإعلانات -

- الإعلانات -

عاجل.. “خيانة وعديتها”.. المهدي يكشف مفاجأة صادمة وراء طلاقه من منة عرفة

علق محمود المهدى زوج منه عرفة على خبر طلاقهما رسميا عبر حسابه الشخصي على موقع “إنستجرام “.

 

بوست “محمود المهدي”

 

كتب محمود المهدي: “تم الطلاق خلاص للأسف كان في  خيانه وعديتها واضحك عليا في أول الجوازة وقتها علشان أحافظ على بيتي سكت وغير أمها سبب خراب البيت بسبب الفلوس عشان اللي بتصرف عليها منه وبسبب إني كنت رافض تشتغل في المجال ده”.

 

وأضاف: “تم الطلاق خلاص للأسف كان في خيانه وعديتها واضحك عليا في أول الجوازة وقتها علشان أحافظ على بيتي سكت وغير أمها سبب خراب البيت بسبب الفلوس عشان اللي بتصرف عليها منه وبسبب إني كنت رافض تشتغل في المجال ده”.

 

تابع:” أمها مكنش عندها مانع تتنازل في المجال مقابل الفلوس بس كل حاجه بالدليل فضلت تحاول لحد ما خربت البيت وخده مني فلوس كتير هي وأهلها واتهجموا عليا وخدو العفش، وبيعوني العربية وكل حاجه بالدليل وحقي عند ربنا وحسبي الله ونعم الوكيل في خرابه البيوت أمها.

 

ختم:” والله كل الفلوس اللي خدوها وكل حاجه عملتها هبينها وأنا مطلعتش عمري اتكلمت من غير دليل أو إثبات بس للاسف وبجد علي غزلان ربنا نجاه اليومين دول هنزل الحاجات للاسف أهلها بعد أم شلتهم وصرفت وعملت عملوا اللي ما يتعملش معايا”.

منة عرفة تعلن طلاقها رسميا

 

وكانت قد أعلنت منه عرفة خبر طلاقهما للمرة الثالثة عبر حسابها الشخصي على موقع” إنستجرام”.

 

وكتبت منه عرفة:” تم الطلاق وربنا يوفق الجميع.

#عاجل #خيانة #وعديتها #المهدي #يكشف #مفاجأة #صادمة #وراء #طلاقه #من #منة #عرفة

تابعوا Tunisactus على Google News

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على ذلك ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك. قبولقراءة المزيد